reklama

Svet vecí - Štvorlístok

Priatelia často nevedia pochopiť, ako je možné, že som schopná nájsť štvorlístok. Stačí, aby som išla okolo malého trávnika tak ako včera a pozorne sa zadívala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Práve sme sa so spolužiačkami chystali na prednášku, keď som ho zbadala. "Aha! Štvorlístok!" Zastala som, zohla sa a odtrhla ho. Na naše prekvapenie tam nebol jeden, ale na drobnej ploche sa ich tlačilo minimálne osem! (Pri ôsmom sme Katke zakázali trhať ďalšie ;)). Nejaké skončili medzi stranami knižky, aby sa vylisovali. Tento som si v mokrej vreckovke a mikroténovom sáčku od desiaty priniesla až domov.

Vraví sa, že štvorlístok nosí šťastie. Kto vie, možno tomu verí väčšina z nás. Pre mňa je však tento malý zelený lístok ďatelinky stále symbolom jedinečnosti. Je úžasné mať ho v obrovskej dlani a pozorovať jeho krásu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Obrázok blogu

Zuzana Krajčovičová

Zuzana Krajčovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalá študentka, momentálne už zamestnaná na plný úväzok, ale aj napriek tomu ešte stále Lumeňáčka, dobrodruh, foto-nadšenec a cestovateľ. :) Zoznam autorových rubrík:  FOTOCestovateľské zážitkyPríhody a životHudbaTrochu kreativitySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu