reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Krajčovičová

Zuzana Krajčovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalá študentka, momentálne už zamestnaná na plný úväzok, ale aj napriek tomu ešte stále Lumeňáčka, dobrodruh, foto-nadšenec a cestovateľ. :) Zoznam autorových rubrík:  FOTOCestovateľské zážitkyPríhody a životHudbaTrochu kreativitySúkromnéNezaradené

reklama

Cestovateľské zážitky

New York - mesto a ľudia

Zuzana Krajčovičová

New York - mesto a ľudia

Ako by povedal môj dedko: Ten Nev Jórk, to je velké mesto, dieťa moje. A mal veru pravdu.

  • 2. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Ako som stretla Chrobáka

Zuzana Krajčovičová

Ako som stretla Chrobáka

Minulé leto som sa opäť rozhodla vycestovať na dlhšiu dobu do zahraničia. V lietadle sa mi črtala predstava prázdnin s kamarátmi, ktorí na mňa čakali v New Yorku. Tešila som sa a to som ešte netušila, koho ďalšieho stretnem...

  • 31. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu